Skip til hoved indholdet

Kontakt os

  • Administration

    • Telefon

    • Åbningstider

      Mandag kl. 10.00 - 17.00
      Tirsdag til torsdag kl. 10.00 - 13.00
      Fredag kl. 9.00 - 12.00

    • Faste lukkedage

      1. maj
      Fredag efter Kr. Himmelfartsdag
      Grundlovsdag
      Uge 30 og 31
      Mellem jul og nytår

    • Adresse

      Thorsvej 6,
      6950 Ringkøbing

  • Lokalkontoret i Tarm

    • Åbningstider

      Torsdag kl. 14.30 - 16.00

    • Faste lukkedage

      Fredag efter Kr. Himmelfartsdag
      Grundlovsdag
      Uge 29 og 30
      Mellem jul og nytår

    • Adresse

      Engholmvej 71,
      6880 Tarm

  • Winnie Højgaard

    • Telefon

    • Åbningstider

      mandag kl. 11.00 - 16.00
      onsdag kl. 11.00 - 16.00
      torsdag kl. 11.00 - 16.00

  • Kontortid: alle hverdage på følgende tidspunkter.


    Beboerservice kan kontaktes mellem kl. 8.00-9.30 på tlf. 9732 4582 eller mail: service@rsbolig.dk.
    (Bemærk: I uge 29+30 kan viceværterne kun kontaktes mellem kl. 9.00 - 9.30)


    Det grønne hold kan kontaktes mellem kl. 9.00 - 9.30 på tlf. 9732 4588 eller mail: gront@rsbolig.dk.


    Udenfor telefontiden kan der indtales en besked på deres telefonsvarer.


    Husk at oplyse tydeligt navn, adresse og telefonnummer.

  • Kontortid: alle hverdage kl. 8.30 - 9.00.


    De kan kontaktes på tlf. 9737 2314 eller mail: tarm@rsbolig.dk.


    Udenfor kontortid kan der indtales en besked på deres telefonsvarer.


    Husk at oplyse tydeligt navn, adresse og telefonnummer.

  • Kan kontaktes alle hverdage på tlf. 9680 0003 eller mail: Skjern@rsbolig.dk.

Vil du kontakte bestyrelse eller personale?


Har du behov for hjælp uden for normal åbningstid?

så kan du ringe til vores vagtordning

Har du behov for hjælp uden for boligforeningens normale åbningstider, kan du ringe til vores vagtordning

På tlf.:  76 11 73 88

 

Du kan få hjælp til ting, der ikke kan vente til næste hverdag.

 

Vagtordningen vil bede dig om at redegøre for problemet, dels for at kunne tage stilling til, om der er tale om en akut problemstilling og dels for at kunne afgøre, hvem der i så fald skal tilkaldes.

 

Er der ikke tale om en fejl på Boligforeningens installationer, vil en evt. regning blive videresendt til dig. Ved strømsvigt bør du derfor altid tjekke nedenstående før du ringer:

 

Har dine naboer strøm? - Hvis nej, skyldes problemet sandsynligvis et nedbrud på elnettet.
Hvis ja, tjek da om din HPFI afbryder er slået fra, eller om en sikring er sprunget. (Regning for skift af sikring videresendes til beboeren medmindre det er pga. fejl i boligens installation).


Hvis strømmen smutter, hvad gør du så?

Vi har her samlet en række gode råd og vil anbefale dig at printe denne vejledning ud og lægge den sammen med en lommelygte ved HPFI-afbryderen.

 

Start med at undersøge, om det kun er hos dig, strømmen er gået. Hvis din nabo også har strømsvigt betyder det sandsynligvis, at der er fejl på el-nettet.

 

Har du mulighed for det, bør du gå ind på www.rah.dk, hvor de øjeblikkeligt vil informere om eventuelle fejl på nettet og hvornår de forventer at skaden er udbedret.

 

Hvis det kun er hos dig, der er strømsvigt, så er din HPFI-afbryder sandsynligvis koblet ud eller en sikring er sprunget.

 

Tjek derfor om HPFI-afbryderen er koblet ud. Er det tilfældet, så prøv at koble den ind igen.

 

Kan det ikke lade sig gøre, slukkes for alle gruppeafbrydere. Tænd derefter HPFI-afbryderen og efterfølgende alle gruppeafbrydere én ad gangen. Når HPFI-afbryderen igen slår fra, har du fundet den fejlramte gruppe.

 

Sluk derefter igen for gruppeafbryderen samt alle afbrydere og stikkontakter i den mørklagte del af boligen og slå HPFI-afbryderen til igen. Tænd nu for én kontakt ad gangen. Hvis HPFI-afbryderen slår fra igen, har du fundet den fejlramte ting.

 

Husk i øvrigt at trykke på prøveknappen "T" på HPFI-afbryderen én gang om året, så du får den afprøvet.

 

Hvis HPFI-afbryderen ikke er koblet ud, så er det sandsynligvis en sikring, der er sprunget.

 

Det er tilfældet, hvis den lille farvede perle i enden af sikringen er faldet ud.

 

Sluk for den fejlramte gruppeafbryder samt alle afbrydere og stikkontakter i den mørklagte del af boligen, skift sikringen og tænd igen for gruppeafbryderen. Tænd derefter én kontakt ad gangen. Hvis sikringen springer igen, har du fundet den fejlramte ting.

 

Såfremt ingen af ovenstående råd giver dig strømmen tilbage, kontakt da vagten.